مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 13:452023-08-29فناوري

پارک فاوا در چهارمحال و بختیاری ایجاد می شود


شهرکرد_مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات چهارمحال و بختیاری گفت: مجوز ایجاد شعبه پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) در چهارمحال و بختیاری دریافت شده است.

- شهرکرد_مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات چهارمحال و بختیاری گفت: مجوز ایجاد شعبه پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) در چهارمحال و بختیاری دریافت شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مرتضی بلایی پیش از ظهر سه شنبه در نشست خبری با خبرنگاران چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه ضریب نفوذ تلفن ثابت در استان 27.

22 درصد، اظهار کرد: درحال حاضر 981 روستای در استان وجود دارد که برخی از آن ها بدون سکنه هستند، از این تعداد در 575 روستا بیش از 20 خانوار وجود دارد و 797 روستا در استان از پوشش تلفن ثابت بهره مند هستند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات چهارمحال و بختیاری افزود: در حوزه ارتباطات سیار سه اپراتور همراه اول، ایرانسل و رایتل وجود دارد که ضریب نفوذ همراه اول در استان 127 درصد، ایرانسل 31.

6 درصد و رایتل 5.

25 درصد است همچنین با توجه به اینکه پوشش جاده های اصلی یکی از الزامات و تکالیف اپراتورها است درحال حاضر اپراتور همراه اول در 1302 کیلومتر از جاده های اصلی استان پوشش دهی نسل دو، 916 کیلومتر نسل سه و 436 کیلومتر پوشش دهی نسل چهار دارد اپراتور ایرانسل نیز 910 کیلومتر پوشش دهی نسل دو، 761 کیلومتر پو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارک فاوا در چهارمحال و بختیاری ایجاد می شود

پارک فاوا در چهارمحال و بختیاری ایجاد می شود