مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 13:102023-09-20اقتصادي

محکومیت 2 میلیارد ریالی عرضه خارج از شبکه مرغ در رشت


مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان، از محکومیت یک مرغ فروش به علت عرضه خارج از شبکه مرغ در رشت خبر داد و گفت: فرد متخلف به پرداخت جزای نقدی به مبلغ دو میلیارد و 760 میلیون ریال محکوم شد.

- ایسنا/گیلان مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان، از محکومیت یک مرغ فروش به علت عرضه خارج از شبکه مرغ در رشت خبر داد و گفت: فرد متخلف به پرداخت جزای نقدی به مبلغ دو میلیارد و 760 میلیون ریال محکوم شد.

مرتضی امینی در گفت وگو با ایسنا، از کشف تخلف عرضه خارج از شبکه مرغ توسط یک مرغ فروشی در رشت خبر داد و اظهار کرد: پرونده عرضه خارج از شبکه 2000 کیلوگرم مرغ گرم در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی رشت رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه مذکور پس از بررسی پرونده و نداشتن مدارک قانونی از سوی فرد متخلف، اتهام انتسابی را محرز اعلام و متهم را علاوه بر الزام توزیع کالا در شبکه، به پرداخت جزای نقدی به مبلغ دو میلیارد و 760 میلیون ریال محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان گفت: بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، گزارش تخلف را تهیه و برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

امینی، با بیان اینکه طی پنج ماهه امسال 788 فقره پرونده در حوزه مرغ و تخم مرغ در گیلان تشکیل شده است، گفت: 351 اکیپ گشت تعزیرات حکومتی استان، 1354 مورد بازرسی را از واحدهای تولید و عرضه مرغ و تخم مرغ به انجام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محکومیت 2 میلیارد ریالی عرضه خارج از شبکه مرغ در رشت

محکومیت 2 میلیارد ریالی عرضه خارج از شبکه مرغ در رشت