مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 07:402023-08-27اقتصادي

افتتاح و کلنگ زنی 30 واحد تولیدی خراسان شمالی در هفته دولت


مدیر کل صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی از افتتاح و کلنگ زنی 30 پروژه طی هفته دولت با اعتباری بالغ بر دو هزار و 39میلیارد تومان خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیر کل صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی از افتتاح و کلنگ زنی 30 پروژه طی هفته دولت با اعتباری بالغ بر دو هزار و 39میلیارد تومان خبر داد.

حسین حاجی بگلو در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: با افتتاح این پروژه ها برای 606 نفر اشتغالزایی ایجاد خواهد شد.

وی در ارتباط با اعتبار و میزان اشتغالزایی پروژه های قابل افتتاح شهرستان های استان گفت: در شهرستان اسفراین یک هزار و 582 میلیارد تومان اعتبار برای 195 نفر، در شهرستان جاجرم اعتباری بالغ بر 185 میلیارد تومان برای 67 نفر، در شهرستان شیروان 93 میلیارد تومان برای 132 نفر، در شهرستان گرمه با 75 میلیارد تومان اعتبار برای 112 نفر و در شهرستان مانه و سملقان با 33 میلیارد تومان برای 20 نفر اشتغالزایی ایجاد شده است.

حاجی بگلو به اعتبار ساخت پروژه و میزان اشتغالزایی آن در مرکز استان نیز اشاره کرد و افزود: پروژه های قابل افتتاح شهرستان بجنورد با اعتباری بالغ بر 71 میلیارد تومان برای 80 نفر اشتغالزایی ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: افتتاح واحد تولید بلوک انواع سفالی، تولید عایق رطوبتی، خط تولید رینگ رولینگ، میلگرد فلنچ ومحصولات بتنی، در شهرستان اسفراین اجر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح و کلنگ زنی 30 واحد تولیدی خراسان شمالی در هفته دولت

افتتاح و کلنگ زنی 30 واحد تولیدی خراسان شمالی در هفته دولت