مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 07:552023-08-23بين الملل

آمریکا: تبادل زندانیان با ایران طبق تفاهم پیش می رود


جیک سالیوان مشاور امنیت ملی کاخ سفید درباره تبادل زندانیان با ایران اعلام کرد: کارها طبق تفاهمی که با ایران به دست آورده ایم، پیش می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، جیک سالیوان مشاور امنیت ملی دولت جو بایدن روز سه شنبه به وقت محلی به خبرنگاران در واشنگتن درباره توافق تبادل زندانیان میان تهران - واشنگتن گفت: ما معتقدیم که کارها طبق تفاهمی که با ایران به دست آورده ایم پیش می رود.

من برنامه زمانی دقیقی  برای خروج این افراد از ایران ندارم.

وی تصریح کرد: ما معتقدیم که این برنامه همچنان در مسیر خود قرار دارد، و ما مشتاقانه منتظر روزی هستیم که این 5 آمریکایی در سلامت  در کنارخانواده های خود باشند.

 فرایند آغاز آزادسازی دارایی های توقیف شده ایران و تبادل زندانیان میان تهران - واشنگتن پس از دو سال گفت وگوهای غیرمستقیم طرفین، در بحبوحه احساس خطر دولت جو بایدن از منافع خود در غرب آسیا به دلیل توقیف چند کشتی متخلف و اردوکشی نظامی با ژست امنیت سازی در تنگه هرمز، روز پنجشنبه 19 مردادماه (10 آگوست) اعلام شد.

برای نخستین بار، شبکه خبری سی ان ان آمریکا وابسته به دموکرات ها و دولت جو بایدن 19 مردادماه بر اساس اظهارات جرد گنسر مشاور حقوقی سیامک نمازی یکی از زندانیان دو تابعیتی در ایران اعلام کرد: چهار زندانی آمریکایی که ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا: تبادل زندانیان با ایران طبق تفاهم پیش می رود

آمریکا: تبادل زندانیان با ایران طبق تفاهم پیش می رود