مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 13:552023-08-26اقتصادي

رشد 100 درصدی تخلیه و بارگیری کالا در بنادر مازندران


مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مازندران از رشد 100 درصدی تخلیه و بارگیری کالا در بنادر نوشهر و فریدونکنار از آغاز سال جاری تاکنون در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نوشهر به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران؛ سعید کیاکجوری با تشریح عملکرد بنادر تابعه اداره کل در سال جاری اظهار کرد: در بخش ورود کشتی های تجاری به بنادر نوشهر و فریدونکنار نیز عملکرد اداره کل در پنج ماهه نخست سال جاری از رشد 90 درصدی برخوردار بوده است.

      وی با بیان اینکه بنادر نوشهر و فریدونکنار از تجهیزات و امکانات مناسبی برای تخلیه و بارگیری انواع کالا برخوردارند، تصریح کرد: تجار و بازرگانان و دیگر فعالان حوزه صادرات و واردات می توانند با استفاده از ظرفیت های موجود در این بنادر و بهره گیری از مزایا و ویژگی های منحصر به فرد صنعت حمل و نقل دریایی، موجبات رشد و شکوفایی اقتصادی منطقه و کشور را فراهم کنند.

   گفتنی است که محصولات کشاورزی، مواد معدنی، مواد غذایی و لوازم خانگی از مهم ترین کالاهای صادراتی به کشورهای همسایه و غلات،کاغذ و مقوا، چوب و تخته از عمده ترین کالاهای وارداتی به این بنادر طی پنج ماهه امسال بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 100 درصدی تخلیه و بارگیری کالا در بنادر مازندران

رشد 100 درصدی تخلیه و بارگیری کالا در بنادر مازندران