مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 21:252023-09-02اقتصادي

راه اندازی سامانه بازرسی لحظه ای وزارت راه برای تسهیل سفر زوار اربعین


مدیرکل بازرسی وزارت راه و شهرسازی از راه اندازی سامانه بازرسی لحظه ای وزارت راه (بلور) برای تسهیل سفر زوار اربعین و نظارت دقیق بر عملکرد ناوگان خبر داد.

- حسین مذنب در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس اظهار داشت: امروز سرکشی به پایانه های مهران و خسروی را انجام دادیم و عملیات برگشت زائران توسط ناوگان حمل و نقل جاده ای رصد شد.

وی با بیان اینکه بازگشت زوار خصوصا از پایانه مهران در حال افزایش است، گفت: امسال در اعزام زوار به مرزها کمترین مشکل را داشتیم، تلاش شد هم ناوگان برای اعزام زوار اربعین اختصاص یابد و هم اتوبوس برای کسانی که در داخل کشور قصد سفرهای تابستانی داشتند کم نباشد و تعادلی برقرار شود.

مدیرکل بازرسی وزارت راه و شهرسازی اظهار داشت: به همین دلیل امروز فراخوان دادیم که اتوبوس های مازاد استان ها به پایانه برکت اعزام شوند.

مذنب اظهار داشت: از همه زواری که با خودروی شخصی برای سفر اربعین استفاده کردند قدردانی می کنیم امسال نسبت به پارسال استفاده از ناوگان شخصی افزایش چشمگیری داشت همچنین امروز از سکوهای اینترنتی حمل و نقل دعوت کردیم که برای جابه جایی زوار به مرزها بیایند.

دبیر ستاد اربعین وزارت راه و شهرسازی اضافه کرد: در پایانه های مرزی فهرست نرخ بلیت اتوبوس به مراکز استان و شماره تلفن نمایندگان وزارت راه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی سامانه بازرسی لحظه ای وزارت راه برای تسهیل سفر زوار اربعین

راه اندازی سامانه بازرسی لحظه ای وزارت راه برای تسهیل سفر زوار اربعین