مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 14:202023-08-27اقتصادي

بهره برداری از طرح های اصلاح شبکه های برق در آذربایجان شرقی


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی گفت: همزمان با هفته دولت طرح های اصلاح و ساماندهی شبکه های برق شهری و روستایی با هزینه ی 368 میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی گفت: همزمان با هفته دولت طرح های اصلاح و ساماندهی شبکه های برق شهری و روستایی با هزینه ی 368 میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.

اکبر فرج نیا، روز یکشنبه، 5 شهریور در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: مراحل اجرایی طرح بهسازی شبکه برق روستایی به تعداد 44 روستا با اعتباری بالغ بر یک هزار و 220 میلیارد ریال و همچنین برق رسانی به روستای فاقد برق قربانکندی شهرستان هشترود با اعتبار بیش از 13 میلیارد ریال کلنگ زنی خواهد شد.

وی ادامه داد: حدود 940 میلیارد ریال برای بهسازی شبکه های برق داخل روستاها اعتبار اختصاص داده شده است و برق رسانی به سه روستای بدون برق شورجه قاسم در شهرستان میانه، هومان در شهرستان خداآفرین و اریکلو در شهرستان هوراند با حدود 50 میلیارد ریال از طرح های یاد شده برای افتتاح است.

وی گفت: شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی به جز شهرستان های تبریز، آذرشهر و اسکو وظیفه برق رسانی به تمام شهرستان های استان را نیز بر عهده دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از طرح های اصلاح شبکه های برق در آذربایجان شرقی

بهره برداری از طرح های اصلاح شبکه های برق در آذربایجان شرقی