مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 14:452023-08-29اقتصادي

وزیر صمت: در تولید خودرو و لوازم خانگی به نقطه امید نزدیک می شویم


رهبر انقلاب در سخنان خود بر دو محصول خودرو و لوازم خانگی تاکید دارند؛ در این دو حوزه روندها در حال بهبود بوده و به نقطه امید نزدیک می شویم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، عباس علی آبادی در حاشیه بازدید از گروه توسعه سرمایه گذاری انتخاب و افتتاح خط تولید ماشین ظرفشویی آن، با بیان اینکه گروه انتخاب اعلام کرده که امسال در افزایش تولید رکورد خواهد زد، اظهار کرد: به دنبال آن هستیم که بدانیم مشکل مان در لوازم خانگی کجاست؛ امروز خوشحال شدم که نوآوری را در این شرکت دیدم و احساس می کنم صنعت لوازم خانگی در ایران اصالتاً پا گرفته و در دنیا پرآوازه خواهد شد.

وی افزود: امروز نقطه ضعف شرکت های ما در بازاریابی است؛ تصور اینکه حتماً کالای خارجی باارزش بوده، اشتباه است زیرا کالای ایرانی امروز کالای باارزشی شده است.

علی آبادی اضافه کرد: حیف است که پول های خود و منابع داخلی را به کالاهای خارجی بدهیم و کالای باارزش ایرانی را نخریم، بنابراین باید از تولید داخلی حمایت کنیم تا مسیر برای توسعه باز شود.

وزیر صمت در مورد سیاست های دولت، خاطرنشان کرد: سیاست اصلی مان گسترش تولید است؛ تولید یعنی اشتغال و ثروت آفرینی، بنابراین از تمام تولیدکنندگان حمایت می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر صمت: در تولید خودرو و لوازم خانگی به نقطه امید نزدیک می شویم

وزیر صمت: در تولید خودرو و لوازم خانگی به نقطه امید نزدیک می شویم