مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 18:402023-08-26فرهنگي

تئاتر مرزداران به صورت ملی برگزار می شود


معاون هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: سومین جشنواره تئاتر منطقه ای مرزداران سال آینده به صورت ملی برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سعید نوریان عصر شنبه در مراسم رونمایی از پوستر دومین جشنواره تئاتر منطقه ای مرزداران در اردبیل اظهار کرد: چهارم شهریور به نام روز بیله سوار نامگذاری شده تا ما به یاد شهدای مدافع کشور در شهریور 1320 و حماسه آفرینی مرزداران بتوانیم قدردان این ایثارگری ها و جانفشانی ها باشیم.

وی تصریح کرد: امروز در گرامیداشت روز بیله سوار از پوستر دومین جشنواره تئاتر منطقه ای مرزداران رونمایی کردیم که امسال قرار است این جشنواره همزمان با هفته با شکوه وحدت برگزار شود.

معاون هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: امسال جشنواره به صورت منطقه ای و در 2 بخش صحنه ای و خیابانی برگزار خواهد شد ولی تلاش ما بر این است تا از سال آینده با صدور مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی این جشنواره را به صورت ملی برگزار کنیم.

نوریان اهداف برگزاری این جشنواره را تقویت باورها و ارزش های دینی و مذهبی در دفاع از دین، میهن اسلامی همچنین تکریم رشادت ها و مجاهدت های مرزداران غیور و غیرتمند توصیف کرد و افزود: تبیین و بررسی نقش مرزداران در اقتدار ملی و اتحاد و همبستگی اقوام و مذاهب مختلف به همراه بزرگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تئاتر مرزداران به صورت ملی برگزار می شود

تئاتر مرزداران به صورت ملی برگزار می شود