مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 14:102023-09-20سياسي

افتتاحیه جایزه مصطفی(ص) با حضور رییس جمهور برگزار می شود


استاندار اصفهان از میزبانی اصفهان در جایزه بین المللی مصطفی(ص) و حضور ریاست جمهوری در آیین افتتاحیه این مراسم در اصفهان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان امروز بیست و نهم شهریورماه، سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان در یکصد و سی و یکمین جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی استان، گفت: در مهرماه سال جاری چند رویداد معتبر در اصفهان برگزار می شود که مهمترین این رویدادها از لحاظ ملی و بین المللی جایزه مصطفی(ص) است.

وی ادامه داد: با پیگیری هایی که مدیریت استان در سال گذشته انجام داد، میزبانی این جایزه بین المللی به اصفهان واگذار شد و به دنبال این هستیم تا دبیرخانه جایزه بین المللی مصطفی(ص) در استان مستقر بماند.

مرتضوی یکی از اصلی ترین راهبردهای توسعه استان را حرکت در راستای توسعه اقتصاد دانش بنیان دانست و عنوان کرد: از این رو بایستی پیوند عمیقی میان استان و حوزه های فناوری و تکنولوژی برقرار و مسیر اصلی سرمایه گذاری استان هموار شود.

استاندار اصفهان افزود: اصفهان بایستی پایگاه مؤثر و مهمی برای نخبگان علمی ملی و بین المللی قلمداد شود، برای تحقق این مهم گام نخست در جریان جایزه مصطفی(ص) رقم خواهد خورد که اصفهان میزبان 150 دانشمند معتبر و برتر جهان اسلام می شود که از سراسر دنیا به اصفهان خواهند آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاحیه جایزه مصطفی(ص) با حضور رییس جمهور برگزار می شود

افتتاحیه جایزه مصطفی(ص) با حضور رییس جمهور برگزار می شود