مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 11:462023-09-13ورزشي

انجام مکاتبات برای حضور رییس جمهور در کنگره شهدای همدان


استاندار همدان با اشاره به برگزاری کنگره شهدا به مدت چهار شب از شانزدهم مهر گفت: هنوز حضور رییس جمهور در کنگره قطعی نشده اما مکاتبات لازم انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد اجرایی کنگره شهدا با تقدیر از اقدامات کمیته های 23گانه ستاد اجرایی اظهار کرد: 3 هزار رزمنده و پیشکسوت حوزه ایثار و شهادت استان همزمان با هفته دفاع مقدس از طریق وبینار با مقام معظم رهبری دیدار خواهند کرد.

وی با بیان اینکه در هفته دفاع مقدس برنامه هایی باشکوه در استان تدارک دیده شده، افزود: حضور پرتوان نیروهای مسلح در رژه هفته دفاع مقدس، توان رزمی فرزندان دلیر ایران اسلامی را به نمایش خواهد گذاشت.

استاندار همدان به برگزاری اجلاسیه کنگره از شانزدهم مهرماه به مدت چهار شب و برپایی نمایشگاه کتاب دفاع مقدس از پانزدهم تا بیست ویکم مهرماه اشاره کرد و افزود: تبیلغات و فضاسازی شهری و اطلاع رسانی در حوزه نمایشگاه ضروری است و فرمانداران استان باید از تمام ظرفیت بهره و نهایت همکاری صورت پذیرد.

وی با بیان اینکه در هر دو محیط برگزاری اجلاسیه و نمایشگاه کتاب در ورزشگاه شهید سلیمانی و نمایشگاه بین المللی همدان باید تدابیر امنیتی در نظر گرفته شود، تصریح کرد: از فرمانداران می خواهم در سال تحصیلی جدید با ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام مکاتبات برای حضور رییس جمهور در کنگره شهدای همدان

انجام مکاتبات برای حضور رییس جمهور در کنگره شهدای همدان