مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 19:002023-08-26اجتماعي

55 کلاس جبرانی برای دانش آموزان عشایر


مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان گفت: برای 209 نفر از دانش آموزان عشایر در استان 55 کلاس درس جبرانی و فوق برنامه برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، محمود نقوی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد:  در راستای کیفیت بخشی به آموزش دانش آموزان عشایری، 209 نفر از دانش آموزان عشایری در 55 کلاس درس، کلاس جبرانی برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه با استفاده از ظرفیت نیروهای جهادی، سربازمعلم و سرباز طلبه به منظور ارتقای کیفیت آموزشی و پرورشی در بین دانش آموزان عشایری استان، از ابتدای تیر ماه سال جاری کلاس جبرانی برگزار شده است افزود: در مناطق و شهرستان های اسدآباد، نهاوند، بهار، نواحی یک و دو همدان، تویسرکان، جوکار، خزل، سامن، فامنین، قلقلرود و کنگاور این کلاس ها برگزار شده و همچنان ادامه دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان تاکید کرد: با برنامه ریزی منسجم و حضور معلمان جدیدالاستخدام، دانش آموزان عشایری استان در سال تحصیلی آینده در کلاس درس حضور پیدا خواهند کرد.

وی در ادامه  از کسب رتبه اول کشوری آموزش و پرورش استان در زمینه فعالیت های فرهنگی و اشاعه ای و انتشار و توزیع مجلات رشد خبر داد و خاطرنشان کرد:  این فعالیت ها باهدف تعریف و تعمیق اهداف، انتقال تجربیات و سیاست ها بین استان ها برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

55 کلاس جبرانی برای دانش آموزان عشایر

55 کلاس جبرانی برای دانش آموزان عشایر