مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 17:402023-08-28اقتصادي

قدرت مانور شبکه توزیع آب تبریز افزایش یافت


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی با بیان این که پروژه های جایگزین سد نهند، بلند مدت و دائمی است، گفت: با اجرای طرح تامین دائمی آب تبریز، - قدرت مانور توزیع آب تبریز افزایش یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، گرم شدن هوا و فرا رسیدن تابستان طاقت فرسا، خشکسالی های چندساله و کمبود بارش ها باعث افت فشار آب در برخی از مناطق کلانشهر تبریز شد تا اینکه در روزهای آخر تیرماه با خشک شدن سد نهند بعنوان یکی از منابع تأمین آب قسمتی از مناطق شمال تبریز، افت فشار و قطعی آب در این مناطق ملموس شد.

لذا با بروز بحران های جوی در سالهای گذشته و از جمله در تابستان سال جاری، شرکت آب وفاضلاب استان دست به برنامه ریزی برای انجام تغییرات اساسی در زیرساختها و مسیر جریان آبی شد و همزمان با این تغییرات و برنامه ریزی های اساسی و با توجه به فراگیر وپیچیده بودن این زیرساختها، ایجاد شرایط اطمینان پذیری و ایمنی مطلق در تأمین آب شرب سالم برای همشهریان عزیز استان بیش از پیش مهم و ضروری به نظر می رسید.

از این رو لازم بودتا با انجام اقداماتی در مورد تأسیسات و تغییرات اصولی در سیستم و به خصوص برعکس کردن این تأسیسات و تغییر رژیم جریان بندی آب، آن را به نقاط بالادست شمال تبریز برسانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدرت مانور شبکه توزیع آب تبریز افزایش یافت

قدرت مانور شبکه توزیع آب تبریز افزایش یافت