مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 19:052023-08-29سياسي

تالار بزرگ پردیس افتتاح شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پردیس، مراسم افتتاح و کلنگرنی پروژه های شهرستان پردیس به مناسبت هفته دولت پیش ازظهر امروز با حضور استاندار تهران، امام جمعه، فرماندار، روسای ادارات و شهردار پردیس برگزار شد.

شهردار پردیس: تالار بزرگ شهر پس از 13 سال افتتاح شد رضا کارخانه، شهردار پردیس طی این مراسم ضمن خیرمقدم به حضار، اظهار کرد: در ابتدای حضور در پردیس اتمام تمامی پروژه های نیمه کاره را در اولویت کاری خود قرار داده و تالار بزرگ شهر که ساخت آن 13 سال به طول کشیده بود، آغاز شد .

  وی گفت: پروژه تالار شهر سال 92 آغاز و طی 2 سال فعالیت با درصد پیشرفت مناسب به مدت 6 سال تعطیل شد و ما با توجه به اینکه ساخت این پروژه فکری خوب و جزء پروژه های مورد نیاز این شهر بود، عملیات آن را از سر گرفتیم.

شهردار پردیس افزود: برای برگزاری تمام برنامه های شهرستان با مشکل نبود فضای مناسب روبرو بودیم و از ابتدای سال 1401 بنا را بر اتمام این پروژه گذاشته و با تلاش چندین پیمانکار تالار بزرگ شهر پردیس که تا به امروز کمتر از 120 میلیارد تومان برای آن هزینه شده افتتاح شد.

کارخانه با بیان اینکه اگر این پروژه امروز اجرا می شد 400 میلیارد تومان بودجه نیاز داشت، ابراز کرد: از تمامی شهرداران و اعضای شوراهای شهر قبل که برای شروع این پروژه تلاش کردند تشکر می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تالار بزرگ پردیس افتتاح شد

تالار بزرگ پردیس افتتاح شد