مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 17:202023-09-10حوادث

احداث پل خاوه در محور دلیجان-نراق


رییس اداره ابنیه فنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی از بازسازی و احداث پل خاوه در محور دلیجان-نراق-مشهد اردهال ظرف 48 ساعت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، مجتبی غفارزادگان با اشاره به ساخت پل خاوه در محور دلیجان-نراق-مشهداردهال گفت: در راستای ایمن سازی مسیر ارتباطی محور نراق-مشهد اردهال و همچنین تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه، عملیات بازسازی و احداث پل خاوه در دستور کار قرار گرفت و با تلاش شبانه روزی راهداران ظرف مدت 48 ساعت احداث شد و به بهره برداری رسید.

وی افزود: با توجه به اینکه پل قبلی این محور دچار تغییرات و تخریب شده بود و احتمال وقوع حادثه وجود داشت، برای جلوگیری از پیشامد ناگوار، پل جدید با دهانه 6 متر و طول 16 متر با همکاری پیمانکار احداث شد.

رییس اداره ابنیه فنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی با اشاره به اینکه به منظور ارتقای کیفیت و سرعت در احداث پل از توان پیمانکار نیز استفاده شد، بیان کرد: با توجه به تخریب پل قبلی برای جلوگیری از اختلال در عبور و مرور وسایل نقلیه عبوری، ساخت راه انحرافی نیز به صورت موقت در این محدوده اجرا و عملیاتی شد.

غفارزادگان با بیان اینکه برای کاهش زمان ساخت پل از تیر و دال بتنی استفاده شد، اضافه کرد: این اقدام منجر شد تا ساخت پل از ایجاد شکاف ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث پل خاوه در محور دلیجان-نراق

احداث پل خاوه در محور دلیجان-نراق