مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 11:502023-09-17پزشكي

سهیمه ایثارگران در آزمون استخدامی وزارت بهداشت چقدر است؟


وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به استناد مجوز سازمان اداری و استخدامی کشور، اقدام به جذب نیروی انسانی مورد نیاز خود در مراکز درمانی و اداری کرده است که تعداد 6275 نفر از این تعداد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به استناد مجوز سازمان اداری و استخدامی کشور، اقدام به جذب نیروی انسانی مورد نیاز خود در مراکز درمانی و اداری کرده است.

دفترچه راهنمای ثبت نام در آزمون استخدامی وزارت بهداشت در روز سه شنبه مورخ 1402/6/21 در سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس www.

hrtc.

ir قرار گرفته و مهلت ثبت نام از تاریخ یاد شده تا روز جمعه مورخ 1402/6/31 خواهد بود.

با توجه به هماهنگی های به عمل آمده با وزارت یاد شده، سهمیه استخدامی ویژه ایثارگران از طریق تعامل و هماهنگی مراکز استانی بنیاد با دانشگاه های علوم پزشکی هر استان تفکیک شده و هر یک از جامعه هدف ایثارگر مشمول ماده 21 قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران به تناسب رشته تحصیلی خود می توانند براساس شغل محل های تعیین شده برای ایثارگران، ثبت نام و در آزمون وزارتخانه شرکت کنند.

گفتنی است که کلیه مشمولین ایثارگر به ویژه فارغ التحصیلان رشته های پزشکی و پیراپزشکی می توانند در این آزمون ثبت نام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهیمه ایثارگران در آزمون استخدامی وزارت بهداشت چقدر است؟

سهیمه ایثارگران در آزمون استخدامی وزارت بهداشت چقدر است؟