مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 11:202023-09-12اجتماعي

بیش از 12 هزار زائر اربعین با هواپیما به اصفهان بازگشتند


مدیرکل فرودگاه های استان اصفهان از بازگشت 12 هزار و 416 زائر اربعین اصفهانی از مبدا فرودگاه نجف عراق به کشور خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فرودگاه های استان اصفهان، ابوذر ضیایی با اشاره به آخرین وضعیت پروازهای اربعین فرودگاه شهید بهشتی اصفهان اظهار داشت:: 12 هزار و 416 زائر اصفهانی با 55 پرواز از طریق فرودگاه نجف کشور عراق به کشور بازگشتند.

وی ادامه داد: خدمت رسانی به بیش از 12 هزار زائر اربعین حسینی در این فرودگاه از بیست و هفتم مرداد ماه سال جاری عملیات اعزام زائران اربعین در این فرودگاه آغاز و تا بیستم شهریور ماه تعداد 110 پرواز از فرودگاه شهید بهشتی در مسیر اصفهان به نجف و بالعکس انجام شد.

مدیر کل فرودگاه های استان اصفهان اظهار داشت: 80 پرواز ورودی و خروجی در مسیر اصفهان به اهواز و بالعکس نیز در این مدت انجام شد و بیش از چهار هزار و 700 زائر از طریق مرزهای زمینی به جمع زائران در پیاده روی اربعین پیوستند و پس از زیارت حضرت سیدالشهدا (ع) به اصفهان بازگشتند.

وی بیان کرد: در این مدت نمایندگان نهادهای نظارتی از جمله سازمان تعزیرات حکومتی و همچنین دفتر بازرسی استانداری در ترمینال پروازهای خارجی مستقر و به صورت مداوم بر قیمت بلیط های عرضه شده در این مسیر نظارت و خدمات در حال ارائه را پایش کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 12 هزار زائر اربعین با هواپیما به اصفهان بازگشتند

بیش از 12 هزار زائر اربعین با هواپیما به اصفهان بازگشتند