مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 10:202023-09-17سياسي

زاکانی: هر ماه بیش از 2 ایستگاه مترو افتتاح می شود


شهردار تهران ضمن ارائه گزارش عملکرد در حوزه حمل و نقل در صحن علنی شورای شهر از افتتاح ماهانه بیش از 2 ایستگاه مترو خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی فارس، علیرضا زاکانی شهردار تهران امروز برای پاسخگویی به سوال نرجس سلیمانی عضو شورای شهر در خصوص حمل و نقل عمومی در صحن شورا حاضر شد.

زاکانی ضمن تبریک حلول ماه ربیع الاول گفت: از مهدی چمران رییس شورا تشکر می کنم که این فرصت را در اختیار بنده قرار دادند و از سرکار خانم سلیمانی هم بابت لطف و شرایطی که فراهم کردند تشکر می کنم.

ما امروز اقدامات حوزه حمل و نقل را ارائه می کنیم.

زاکانی با بیان اینکه موضوع حمل و نقل عمومی از رویکردهای اصلی در شهرداری تهران است گفت: البته نکته ای را عرض کنم که ما یک تغییری در معاونت حمل و نقل داشتیم و بهرامی معاون سابق خودشان به دلیل شرایط شخصی متقاضی جابه جایی بودند و ما از حضور ایشان در معاونت محروم شدیم و البته همینجا به آقای هرمزی معاون جدید تبریک می گویم، آقای هرمزی در حوزه مترو هم خوش درخشیدند و امیدواریم خدمات شایسته ای در معاونت ارائه کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه 5 هدف در حوزه حمل و نقل دنبال می کنیم گفت: کاهش ترافیک و رسیدگی به موضوعات زیست محیطی از جمله اهداف است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زاکانی: هر ماه بیش از 2 ایستگاه مترو افتتاح می شود

زاکانی: هر ماه بیش از 2 ایستگاه مترو افتتاح می شود