مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 11:552023-09-20سياسي

بهره برداری از 80 پروژه محرومیت زدایی در هفته دفاع مقدس


فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: 80 پروژه محرومیت زدایی با اعتباری بالغ بر 214 میلیارد تومان در هفته دفاع مقدس با هدف خدمت به محرومین افتتاح می شود.

- ایسنا/هرمزگان فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: 80 پروژه محرومیت زدایی با اعتباری بالغ بر 214 میلیارد تومان در هفته دفاع مقدس با هدف خدمت به محرومین افتتاح می شود.

سردار اباذر سالاری صبح امروز (بیست و نهم شهریورماه) در نشست خبری که با هدف تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس در سالن جلسات دفتر فرماندهی سپاه امام سجاد (ع) برگزار شد، دفاع مقدس را امتداد کربلا دانست و اظهار کرد: دفاع مقدس اوج افتخار ایران اسلامی است و می توان آن را دانشگاه انسان سازی دانست که انسان بسیار بزرگی را تربیت کرد.

وی، با ذکر این نکته که شهدای گرانقدر پرورش یافتگان این دانشگاه انسان ساز بودند، عنوان کرد: دفاع مقدس اوج مظلومیت ملت عزیز ایران بود.

در دفاع مقدس بود که ابهت شرق و غرب برای اولین بار شکسته شد و توانست ستون های این نظام مقدس اسلامی را مستحکم کند.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان، با بیان این نکته که روحیه خودباوری و شهامت در دوران دفاع مقدس تبلور پیدا کرد، ابراز کرد: دفاع مقدس استمرار حرکت امام حسین (ع) در صحرای کربلا بود و می توان آن را مظهر معنویت، دین داری و آرمان خواهی دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 80 پروژه محرومیت زدایی در هفته دفاع مقدس

بهره برداری از 80 پروژه محرومیت زدایی در هفته دفاع مقدس