مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 13:552023-08-23پزشكي

درآمد پزشکان با تورم جامعه افزایش نیافته است


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: درآمد حوزه پزشکی هیچ وقت متناسب با تورم موجود در کشور افزایش پیدا نکرده است.

- ایسنا/زنجان رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: درآمد حوزه پزشکی هیچ وقت متناسب با تورم موجود در کشور افزایش پیدا نکرده است.

حسن بختیاری ظهر امروز (یکم شهریورماه) در مراسم گرامی داشت روز پزشک، ضمن بزرگداشت زادروز زکریای رازی، اظهار کرد: داروسازان و پزشکان افراد نخبه جامعه هستند زیرا زحمات زیادی را در دوران تحصیل خود کشیده اند که قابل قیاس با هیچ رشته ای نیست.

وی با بیان اینکه همکاران حوزه سلامت شبانه روزی در دوران کرونا در کنار مردم بودند، افزود: پزشکان همیشه در همه صحنه ها و وقایعی مانند زلزله، سیل و غیره حضور پررنگی دارند.

این مسئول در رابطه با افزایش نیافتن درآمد پزشکان متناسب با تورم موجود در جامعه، تصریح کرد: درآمد حوزه پزشکی هیچوقت متناسب با تورم موجود در کشور افزایش پیدا نکرده است که این موضوع نشان می دهد، پزشکان بار تورمی بیشتری را تحمل می کنند و در واقع پزشکان هستند که بازهم در شرایط تورمی و مشکلات اقتصادی به داد مردم می رسند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان، با اشاره به اعزام 2 اردوی جهادی پزشکی در منطقه ماهنشان و خدابنده، گفت: حدود 100 نفر از همکاران در رشته های مختلف درمانی در مناطق محروم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درآمد پزشکان با تورم جامعه افزایش نیافته است

درآمد پزشکان با تورم جامعه افزایش نیافته است