مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 12:352023-08-26اقتصادي

افتتاح 30 طرح زیرساختی و تولیدی در شهرک های صنعتی فارس


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس از بهره برداری از 30 طرح تولیدی و زیرساختی با اعتبار 5800میلیارد ریال در شهرک ها و نواحی صنعتی استان در هفته دولت امسال خبر داد.

- ایسنا/فارس مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس از بهره برداری از 30 طرح تولیدی و زیرساختی با اعتبار 5800میلیارد ریال در شهرک ها و نواحی صنعتی استان در هفته دولت امسال خبر داد.

سید مصطفی هاشمی شنبه 4 شهریور با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و ایام هفته دولت به خبرنگاران گفت: از تعداد 30 طرح آماده شده برای افتتاح در این ایام، 13 طرح در بخش توسعه و تکمیل زیرساخت ها در شهرک های صنعتی و 17طرح نیز واحد تولیدی و صنعتی است که با بهره برداری از آنها برای بیش از400 نفر اشتغال ایجاد می شود.

او با بیان اینکه طرح های زیرساختی که در این ایام به بهره برداری می رسد در بخش های آسفالت، زیرسازی و جدول گذاری خیابان ها و معابر، اجرای طرح های روشنایی، شبکه های فاضلاب، شبکه گاز و شبکه برق، تکمیل شبکه به همراه ساختمان و مکانیکال ایستگاه گاز، احداث کانال انحراف سیلاب است، افزود: برای اجرای این طرح ها 400میلیارد ریال از اعتبارات شرکت شهرک های صنعتی فارس هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس خاطرنشان کرد: در بین این طرح ها، 17 پروژه صنعتی و تولیدی است که با سرمایه ای افزون بر 5400 م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 30 طرح زیرساختی و تولیدی در شهرک های صنعتی فارس

افتتاح 30 طرح زیرساختی و تولیدی در شهرک های صنعتی فارس