مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 14:012023-09-09سياسي

افزایش 2 برابری تردد زائرین اربعین از مرز باشماق مریوان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، اسماعیل زارعی کوشا در شورای برنامه ریزی و توسعه استان کردستان اظهار داشت: امسال بیش از 2 برابر سال گذشته شاهد حضور و تردد زائران اربعین از مرز باشماق بودیم، اگر چه تعداد زائران در مرز باشماق نسبت به سایر مرزهای کشور کمتر بود اما امنیت پایدار در این مرز حاکم است و کوچکترین مشکلی نداشتیم.

وی اضافه کرد: خطیب نماز جمعه تهران روز گذشته در خطبه های نماز جمعه از مردم کردستان برای میزبانی از زوار امام حسین(ع) قدردانی کرد که این نشان از بازخورد فعالیت های انجام شده امسال در مرز باشماق بود.

زارعی کوشا با تاکید براینکه از نظر راهبردی امنیت مرز باشماق بالا است، افزود: با ضعف هایی در حوزه حمل و نقل به ویژه بازگشت زائران از عراق مواجه بودیم که امیدواریم سال آینده این نقاط ضعف هم برطرف کنیم.

وی خاطرنشان کرد: البته بخشی از ضعف های موجود در این حوزه به دلیل ضعف اطلاع رسانی و یا عدم توجه زائران در انتخاب مسیر بازگشت به کشور بود و امیدوارم سال آینده با مدیریت بهتری اعزام زائران را انجام دهیم.

کارآفرینی و مهاجرت معکوس اولویت کردستان استاندار کردستان در ادامه با بیان اینکه  اجرای طرح توانمندسازی و تمرکز بر کارآفرینی و مهاجرت معکوس به عنوان اولویت های مهم در استان دنبال خواهد شد، گفت: برنامه هایی که به طور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 2 برابری تردد زائرین اربعین از مرز باشماق مریوان

افزایش 2 برابری تردد زائرین اربعین از مرز باشماق مریوان