مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 13:102023-08-23ورزشي

پشت پرده کینه کشتی گیر روس از معصومی/ امیررضا یا اباالفضل می گفت او عصبانی شد!


کشتی گیر روس در زمان گرم کردن امیررضا معصومی بارها به او زل می زد و در جریان مبارزه نیز چند بار با آرنج به او عمدا ضربه زد.

- پشت پرده کینه کشتی گیر روس از معصومی/ امیررضا "یا اباالفضل" می گفت او عصبانی شد! مربی تیم ملی کشتی آزاد، گفت: کشتی گیر روس در زمان گرم کردن امیررضا معصومی بارها به او زل می زد و در جریان مبارزه نیز چند بار با آرنج به او عمدا ضربه زد.

مصطفی میرعمادیان در گفتگو با ایسنا، درباره سومین قهرمانی متوالی تیم ملی کشتی آزاد جوانان ایران در رقابت های جهانی اردن، اظهار کرد: با توجه به اینکه در 2 دوره قبلی عنوان قهرمانی جهان را بدست آورده بودیم، مدعی اصلی کسب این عنوان در اردن بودیم.

شروع تمرینات ما از بهمن سال گذشته بود.

اردوهای متعددی را در شرایط آب و هوایی مختلف برگزار کردیم.

به تورنمنت های ارمنستان و یاشاردوغو ترکیه رفتیم و مسابقات بزرگسالان جام تختی هم اوج کار بچه های ما بود که در چندین وزن به عنوان قهرمانی رسیدند و مدال های خوبی را کسب کردند.

یکی از مهمترین مزیت های این تیم این است که 70 درصد آن سال بعد نیز در همین رده هستند و قطعا این نسل می تواند پشتوانه خوبی برای کشتی ایران باشد.

مربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان، افزود: تیم ملی جوانان زیر نظر کادر فنی تمرینات بسیار خوب و منظمی را طی ماه های گذشته دنبال کرد و ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشت پرده کینه کشتی گیر روس از معصومی/ امیررضا یا اباالفضل می گفت او عصبانی شد!

پشت پرده کینه کشتی گیر روس از معصومی/ امیررضا یا اباالفضل می گفت او عصبانی شد!