مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 شهریور 1402 ساعت 14:312023-09-08سياسي

همایش بزرگ اربعین سنگرهای نظام استکباری را فتح می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی در خطبه های امروز نماز جمعه ساری، با تسلیت اربعین حسینی و شهادت پیامبر اکرم(ص)، امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا (ع)، اظهار کرد: مردم با احساسات پاک مراسم و شعائر حسینی را برگزار کردند و گذرگاه هایی با امکانات دوسو فراهم شد که موجب رضایت مندی زائران شد.

وی با تقدیر از خدمات مردمی و نهادهای دست اندرکار امنیت در مراسم اربعین، افزود: دشمنان ایادی خود را هم برای ایام دهه اول محرم و هم برای اربعین به منظور ایجاد ناامنی و اختلال در داخل بکارگیری کردند درحالی که ما خوابیده بودیم چشم های بیدار و سربازان امام زمان و نهادهای امنیتی و مسلح فعال بودند و این مراسم با امنیت کامل پشت سر گذاشتیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران اضافه کرد: همین تشکر را از مردم و نهادهای کشور عراق دارم که جانانه همه ساله پذیرایی کردند و به بهترین شکل ارائه خدمت کردند.

محمدی لایینی با اشاره به اینکه اگر کار مردمی شود چقدر خوب است، گفت: باید کارها را به مردم واگذار کردو مردم را در امور اداره جامعه و مملکت بها داد؛ اگر مردم پای کار باشند قطعا کارها درست انجام می شود.

وی ادامه داد: در قیام 17 شهریور ماه سال 57 انسان های فداکار آمدند و خط شکنی کردند و جو رعب و وحشت رژیم دست نشانده را شکستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش بزرگ اربعین سنگرهای نظام استکباری را فتح می کند

همایش بزرگ اربعین سنگرهای نظام استکباری را فتح می کند