مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 شهریور 1402 ساعت 09:152023-09-22بين الملل

سفر وزیر خارجه امارات به تهران در آینده نزدیک


سفر وزیر خارجه امارات به تهران در آینده نزدیک - وزیر خارجه امارات عربی متحده در دیدار با امیرعبداللهیان در نیویورک از تمایل خود برای سفر به ایران در آینده نزدیک خبر داد و گفت: لازم است مقدمات سفر رییس امارات به ایران را نیز فراهم کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، حسین امیرعبداللهیان در حاشیه اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل با شیخ عبدالله بن زاید وزیر امور خارجه امارات دیدار و گفت وگو کرد.

امیرعبداللهیان در این دیدار ضمن تشکر از میزبانی گرم طرف اماراتی در سفر اخیرش به امارات و نیز گفتگوهای بسیار خوب انجام شده گفت: شاهد تحولات سریعی در منطقه هستیم و لازم است اجرای توافقات فیمابین دو کشور نیز با همان سرعت به پیش برود.

امیرعبداللهیان با ابراز خرسندی از حجم بالای تبادل تجاری بین دو کشور و با اشاره به تأکید مشترک در دیدار با شیخ محمد بن زاید رییس امارات در گفتگوهای ابوظبی برای دستیابی به سقف بالاتری از روابط تجاری، بر لزوم تمهید برگزاری دور بعدی اجلاس کمیسیون مشترک همکاری های دو کشور تاکید کرد.

  وزیر امور خارجه دعوت آیت الله رییسی رییس جمهور از شیخ محمد بن زاید رییس امارات و نیز دعوت خود از همتای اماراتی برای سفر به ایران را تجدید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر وزیر خارجه امارات به تهران در آینده نزدیک

سفر وزیر خارجه امارات به تهران در آینده نزدیک