مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 08:302023-09-11فناوري

نمره خوب ارتباطات در پیاده روی اربعین امسال


پیش از شروع ایام پیاده روی اربعین تیم هایی از وزارت ارتباطات ایران و عراق رایزنی کردند تا امسال خدمات با کیفیت تری به زائران ارائه شود؛ حالا با پایان این جشنواره عظیم عاشقی کاربران نمره خوبی به خدمات ارتباطی دولت داده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، عاشقانه های اربعین امسال پرشورتر از سال های گذشته برگزار شد؛ یکی از اتفاقات خوب امسال، رضایت اغلب زائرین از خدمات ارائه شده در حوزه های مختلفی همچون اینترنت همراه و هزینه رومینگ، پست، پست بانک و همچنین توسعه پیام رسان های داخلی برای ارتباط با همراهان و خانواده در داخل کشور عراق و ایران بود.

بسیاری از کاربران بر این عقیده بودند که خدمات ارائه شده نسبت به سال های گذشته از کیفیت بهتری برخوردار بوده هرچند در مواردی اختلالاتی هم وجود داشت که به سرویس دهی کشور میزبان باز می گشت.

تعرفه پایین و سرعت بالا اینترنت یکی از وعده های داده شده از سوی وزارت ارتباطات برقراری ارتباط از کشور عراق با ایران در ایام پیاده روی اربعین با هزینه های کم بود؛ در همین راستا عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات همزمان با آغاز ایام پیاده روی اربعین اعلام کرد: اتفاق خوبی که امسال رخ داد، کاهش چشمگیر هزینه ی رومینگ بود؛ تقریبا هزینه ی رومینگ ما پنجاه درصد نسبت به سال گذشته کاهش پیدا کرده و ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمره خوب ارتباطات در پیاده روی اربعین امسال

نمره خوب ارتباطات در پیاده روی اربعین امسال