مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 17:152023-08-29سياسي

آمادگی سازمان انتقال خون در اجتماع بزرگ اربعین


سخنگوی سازمان انتقال خون از آمادگی کامل سازمان برای تامین خون و فرآورده های خونی مورد نیاز زائران ایرانی در اجتماع بزرگ اربعین خبر داد.

- سخنگوی سازمان انتقال خون از آمادگی کامل برای تامین خون و فرآورده های خونی مورد نیاز زائران ایرانی در اجتماع بزرگ اربعین خبر داد.

بشیر حاجی بیگی، در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان و آرزوی سلامتی برای همه زائرین و شرکت کنندگان در اجتماع جهانی پیاده روی اربعین حسینی، گفت: به اطلاع ملت شریف ایران می رسانم که سازمان انتقال خون بنابر رسالت و تکلیف خود در راستای تهیه و تأمین خون سالم و کافی و با توجه به افزایش حضور پرشور مردم در پویش نذر خون در ایام محرم، تمام تمهیدات لازم را برای پشتیبانی حوادث جاده ای در مسیر زائرین کربلا و برنامه ریزی برای ذخیره سازی مطلوب خون و فرآورده های آن از ماه ها قبل در دستور کار قرار داده است.

وی افزود: سازمان انتقال خون در 6 گذرگاه مرزی برای خدمت رسانی به زائران شریف کربلای معلّی در آمادگی کامل به سر می برد، به نحوی که ذخیره خون و فرآورده های خونی به میزان 13 روز است و در صورت بروز حادثه چه در خاک ایران و چه در کشور عراق، در سریع ترین زمان ممکن می توانیم خون و فرآورده های خونی مورد نیاز زائران ایرانی را در مراکز درمانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی سازمان انتقال خون در اجتماع بزرگ اربعین

آمادگی سازمان انتقال خون در اجتماع بزرگ اربعین