مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 16:402023-09-10اجتماعي

سامانه کم فشار بارشی وارد استان سمنان شد/ وقوع وزش باد شدید


نگاهی به نقشه های هواشناسی نشان می دهد که استان سمنان از امروز میزبان سامانه کم فشار بارشی و همچنین تندبادهای شدید خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نگاهی به نقشه های هواشناسی نشان می دهد که سامانه کم فشار بارشی از سمت غرب وارد استان سمنان خواهد شد سامانه ای که بارش و رگبار پراکنده باران، وزش تندباد و همچنین کاهش دید از جمله آثار آن خواهد بود.

از امروز همچنین دمای هوا نیز در اکثر نقاط استان سمنان کاهش خواهد یافت سرعت وزش باد در مرکز استان از فردا به نزدیک 30 کیلومتر بر ساعت خواهد رسید.

برای شهرستان سمنان آسمان نیمه ابری همراه با افزایش ابر، رگبار پراکنده و وزش باد شدید پیش بینی می شود.

بر اثر وزش باد شدید در سمنان، هشدار سقوط اجسام، تابلوهای تبلیغاتی، شاخه های درختان خشک و … نیز از سوی هواشناسی ابلاغ شده است.

در شاهرود نیز وضعیت مشابه است با ورود سامانه کم فشار بارشی ابرها از امروز به این شهرستان وارد می شوند بیشینه و کمینه دمای هوای شاهرود نیز از 32 و 16 درجه بالای صفر در روز یکشنبه به 28 و 12 درجه بالای صفر در روز سه شنبه کاهش خواهد یافت که نشان از خنک تر شدن هوا دارد.

در شاهرود هم وزش شدید باد امکان سقوط اجسام و تابلوهای تبلیغاتی همچنین داربست ها را تقویت می کند در دامغان شدید ترین میزان بادها در کل استان سمنان پیش بینی می ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه کم فشار بارشی وارد استان سمنان شد/ وقوع وزش باد شدید

سامانه کم فشار بارشی وارد استان سمنان شد/ وقوع وزش باد شدید