مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 09:502023-09-19اجتماعي

وظیفه لایروبی رودخانه«قره سو» بر عهده کیست؟


مدیر کل بحران استاندار کرمانشاه گفت: لایروبی رودخانه قره سو در قالب وظایف شهرداری و آب منطقه ای تعریف شده؛ اما برای انجام این امر اختلافی بین این دو دستگاه به وجود آمد که کار به دیوان عدالت کشیده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، پاکسازی ودخانه قره سو در حد فاصل کمربندی غربی و شرقی شهر کرمانشاه از اواخر اردیبهشت ماه امسال شروع شد.

طبق وعده مسؤولانی استانی قرار است، ظاهر زشت و بد بوی این رودخانه که سبب گریز هر گردشگری از نزدیک شدن به این محل شده، لایروبی و  زیباسازی شود تا یک ظرفیت گردشگردی عالی در وسط شهر کرمانشاه به وجود آید و در این راستا سه دستگاه شهرداری، آب منطقه ای و آب و فاضلاب موظف به ایجاد شکوفایی این ظرفیت مغفول مانده در دل شهر کرمانشاه هستند.

شرکت آب و فاضلاب با جلوگیری از ورود فاضلاب به رودخانه، شهرداری و آب منطقه ای هم با لایروبی و در نهایت شهرداری با زیباسازی حاشیه رودخانه؛ قره سو را بالاخره نجات خواهند داد.

اما؛ با وجود جلوگیری از ورود فاضلاب به رودخانه قره سو توسط شرکت آب و فاضلاب، همچنان ظاهر رودخانه همانند گذشته بدظاهر و غیرقابل استفاده است و لایروبی نیز فعلا صورت نگرفته است.

با پیگیری های صورت گرفته، برای لایروبی رودخانه بین شهرداری و آب منطقه ای اختلافی وجود دارد و هر کدام از آن لایروبی را و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وظیفه لایروبی رودخانه«قره سو» بر عهده کیست؟

وظیفه لایروبی رودخانه«قره سو» بر عهده کیست؟