مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 12:552023-09-02اجتماعي

23 هزار و 655 زائر حسینی از آذربایجان شرقی راهی کربلا شدند


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی گفت: از زمان آغاز اعزام زائران تا 10 شهریور 23 هزار و 655 زائر استان از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی به مرزهای کشور جابجا شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اورجعلی علیزاده، روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه ناوگان حمل و نقل عمومی استان این زائران را به مرزهای تمرچین، مهران و خسروی انتقال داده است، افزود: این تعداد زائر با 730 سرویس اتوبوس به این مرزها انتقال یافته اند.

وی با اشاره به اینکه جابجایی زائران حسینی تا 25 شهریور ادامه دارد، اظهار کرد: برای جابجایی زائران حسینی 350 دستگاه اتوبوس از مجموع 450 دستگاه اتوبوس ناوگان حمل و نقل عمومی استان اختصاص یافته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی گفت: پیش بینی می شود 30 تا 35 هزار زائر حسینی از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی استان به مرزهای کشور اعزام شوند.

علیزاده، با بیان اینکه اوج زمان رفت زائران حسینی هشت تا 12 شهریور است، ادامه داد: با توجه به اینکه جابجایی زائران حسینی در مسیر رفت در طول زمان حدود 19 روز انجام می شود مشکلی در جابجایی آنها بروز نمی کند.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه زائران حسینی زمان بازگشت خود را به سه روز بعد از اربعین موکول می کنند، ناوگان حمل و نقل عمومی برای جابجایی آنها با کمبود اتوبوس مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

23 هزار و 655 زائر حسینی از آذربایجان شرقی راهی کربلا شدند

23 هزار و 655 زائر حسینی از آذربایجان شرقی راهی کربلا شدند