مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 14:252023-09-11اقتصادي

انتقال اصناف آلاینده و مزاحم به خارج از شهر ضروری است


انتقال اصناف آلاینده و مزاحم به خارج از شهر ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد عبادی زاده ظهر امروز در نشست مشترک با مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت و روسای اتاق و اتحادیه های صنفی که در سالن اجتماعات مدیریت اتحادیه های صنفی استان هرمزگان برگزار شد، بازار را داری سه ضلع اصلی دانست و اظهار کرد: ضلع اول تولیدکننده، ضلع دوم توزیع کننده و ضلع سوم مصرف کننده است که منافع این سه گروه به صورت زیادی با یکدیگر عجین شده است و باید منافع یکدیگر را تامین کنند.

وی، بازار را حلقه واسط میان تولیدکننده و مصرف کننده دانست و عنوان کرد: حمایت سه گروه فعال در بازار باعث تقویت یکدیگر خواهد شد و هر سه ضلع را تقویت می کند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان، ضمن تاکید بر اهمیت ساماندهی مراکز صنفی در نقاط مختلف شهر، ابراز کرد: متمرکز سازی اصناف مختلفی که در حال حاضر پراکنده هستند اقدامی بسیار بزرگ و ماندگار در تاریخ بندرعباس محسوب می شود که تحقق این امر علاوه بر جلب رضایتمندی مردم، باعث مدیریت قیمت محصول نیز خواهد شد.

حجت الاسلام عبادی زاده، با ذکر این نکته که انتقال اصناف آلاینده و مزاحم به خارج از شهر امری ضروری و واجب محسوب می شود، بیان کرد: شهرداری هر چه سریع تر باید فکری به حال صنوف مزاحم و آلاینده داشته باشد و تمرکزسازی این صنو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال اصناف آلاینده و مزاحم به خارج از شهر ضروری است

انتقال اصناف آلاینده و مزاحم به خارج از شهر ضروری است