مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 17:152023-09-04اقتصادي

گرانی در بازار میوه


با اینکه تصور می شد با آمدن تابستان فصل برداشت میوه، قیمت ها نزولی باشد، اما به غیر از چند قلم عموما قیمت ها در سطح بالا ماندند که از نگاه کارشناسان 3 دلیل اساسی در این باره وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، بازار میوه این روزها یک شمشیر دولبه است که مصرف کننده و تولید کننده را نشانه گرفته است از این بازار تنها دلالانی  سود می برند که کمترین زحمت را کشیده اند.

با اینکه تصور می شد با آمدن فصل تابستان و فصل برداشت، قیمت ها نزولی باشد اما به غیر از چند قلم کالا عموما قیمت ها در سطح بالا ماندند.

بر اساس فهرست قیمتی که اتحادیه صنف فروشندگان میوه و سبزی تهران منتشر کرده، قیمت عمده فروشی در میدان بزرگ میوه و تره بار تهران؛ انگور تا 30 هزار تومان، سیب تا کیلویی 40 هزار تومان، آلو تا 40 هزار تومان، انجیر سیاه تا کیلویی 45 هزار تومان ، هلو انجیری تا 45 هزار تومان، موز تا 65 هزار تومان و گلابی تا 80 هزار تومان به فروش می رود.

هندوانه میوه ارزان بازار است که تا کیلویی 8 هزار تومان است اما هم گروه این میوه یعنی طالبی تا 18 هزار توان و خربزه تا کیلویی 20 هزار تومان فروخته می شود.

در گروه سبزی ها بادمجان تا 20 هزار تومان، بامیه تا 42 هزار تومان، پیاز 9 هزار تومان، سبزی خوردن  تا 23 هزار تومان عرضه می شود، سیر خشک هم به قیمت 80 هزار تومان به فروش می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرانی در بازار میوه

گرانی در بازار میوه