مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 14:502023-08-23سياسي

آیین «مشایه اهواز» حرکتی خودجوش و مردمی است


آیین «مشایه اهواز» یک حرکت خودجوش و مردمی است که با همت مردم اهواز در مناطق ملاشیه، عین دو، کوی سیاحی و مناطق اطراف است.

- اهواز- استاندار خوزستان گفت: آیین مشایه اهواز یک حرکت خودجوش و مردمی است که با همت مردم اهواز در مناطق ملاشیه، عین دو، کوی سیاحی و مناطق اطراف است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اکبر حسینی محراب ظهر امروز چهارشنبه در آیین مشایه اهواز (پیاده روی هیئت های عزاداری به سمت کشور عراق) در جمع خبرنگاران بین کرد: این مراسم یک حرکت خودجوش و مردمی با همت مردم اهواز در مناطق ملاشیه، عین دو، کوی سیاحی و مناطق اطراف است که هیئت های عزاداری جمع شدند و حرکت را تا چذابه و تا آن سوی مرز شروع کردند.

وی با اشاره به اینکه شیوخ، بزرگان و سران عشایر در برگزاری این مراسم کمک کردند، افزود: در امتداد این مسیر نیز هیئت های عزاداری در گمبوعه حمیدیه و… به این جمع پیوسته اند و پذیرایی توسط مردم و مساجد در طول مسیر انجام می شود.

حسینی محراب گفت: امید است این حرکت تحت بیرق امام حسین و باشکوه بیشتر و دربرگیرندگی همه مناطق شهری و روستایی برگزار شود و یک حرکت نمادینی برای مردم اهواز باشد و در تاریخ ثبت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین «مشایه اهواز» حرکتی خودجوش و مردمی است

آیین «مشایه اهواز» حرکتی خودجوش و مردمی است