مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 شهریور 1402 ساعت 10:202023-09-01سياسي

افزایش 204 درصدی ثبت نام داوطلبان حضور در انتخابات مجلس


با وجود تلاش دشمن برای ناامید کردن مردم از انتخابات، در مرحله پیش ثبت نام بیش از 780 نفر در استان یزد ثبت نام کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، علی اکبر عزیزی شامگاه دیروز در جمع فرماندهان حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج استان، اظهار کرد: با وجود تلاش و نفوذ دشمن در لایه های نخبگانی به جهت ناامید کردن و عدم حضور در پیش ثبت نام انتخابات، مردم و نخبگان حماسه ای دیگر خلق کردند و با رشد 204 درصدی نسبت به دوره قبل بیش از 48 هزار نفر در کشور و 782 نفر در استان یزد برای نامزدی انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردند.

وی سهم شهرستان اردکان را 95 نفر، تفت و میبد 121 نفر، شهرستانی ها 6 گانه 153 نفر و یزد و اشکذر را 413 نفر دانست و افزود: مهمترین نقش بسیجیان در این زمینه دعوت مردم به شرکت در انتخابات و افزایش مشارکت است.

رییس ستاد انتخابات استان یزد در ادامه به موضوع اغتشاشات سال قبل اشاره کرد و گفت: دشمن اینقدر در این زمینه طراحی خوبی انجام داده بود که رهبر معظم انقلاب برای اولین بار در تاریخ اغتشاشات فرمودند من به طراحی دشمن آفرین می گویم و البته بصیرت مردم و هوشیاری شما بسیجیان مانع از تحقق اهداف دشمن شد.

عزیزی تاکید کرد: البته فتنه انگیزی های دشمن تمامی ندارد و برای سال جاری هم برنامه ریزی هایی کرده اند که با عنایت حق و هوشمندی مردم و بس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 204 درصدی ثبت نام داوطلبان حضور در انتخابات مجلس

افزایش 204 درصدی ثبت نام داوطلبان حضور در انتخابات مجلس