مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 10:152023-08-25سياسي

نماینده اردکان در مجلس: زیرساخت های اقامتی اردکان کافی نیست


نماینده اردکان در مجلس شورای اسلامی گفت: زیرساخت های اقامتی اردکان کافی نیست و این مهم باید بیش از پیش مد نظر جدی و در اولویت کاری وزارت میراث فرهنگی و اداره کل آن در استان یزد قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردکان، محمدرضا دشتی اردکانی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای توسعه گردشگری این شهرستان که با حضور مدیرکل دفتر توسعه گردشگری داخلی وزارت میراث فرهنگی و جمعی از فعالین حوزه گردشگری استان یزد برگزار شد، اظهار کرد: سرمایه انسانی یکی از مهمترین ویژگی های اردکان است که باید بیش از پیش در حوزه میراث فرهنگی مد نظر قرار گیرد.

وی با بیان این که شش برنامه توسعه ای برای ایران نوشته شده و در حال حاضر هفتمین برنامه در دستور کار مسئولان ارشد نظام قرار گرفته است، افزود: توسعه پایدار کشور با مشارکت ملت امری اجتناب ناپذیر است.

نماینده اردکان در مجلس شورای اسلامی گردشگری را از جمله فرصت های مناسبی برای توسعه پایدار با مشارکت مردم دانست و گفت: سرمایه گذاری در حوزه گردشگری یکی از اولویت های جدی مجلس و دولت است.

دشتی با بیان این که در این دوره برای اولین بار فصل گردشگری در برنامه توسعه ای کشور قرار گرفته است، تصریح کرد: برنامه هفتم توسعه توجه جدی به حوزه گردشگری دارد و کمیسیون تلفیق نیز نظارت جدی در این امر داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده اردکان در مجلس: زیرساخت های اقامتی اردکان کافی نیست

نماینده اردکان در مجلس: زیرساخت های اقامتی اردکان کافی نیست