مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 19:502023-08-24اجتماعي

جزییات و شرایط ثبت نام در سامانه سماح جدید


با در دسترس قرار گرفتن دوباره سامانه سماح با اعمال تغییرات، برخی که ثبت نام قطعی کرده بودند، نمی توانند دوباره اطلاعات خود را در این سامانه ببینند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، پس از بالا آمدن سامانه جدید سماح که ظاهری مثل سال گذشته دارد، بسیاری از افرادی که طی چند روز اخیر به دلیل اختلال در سامانه سماح موفق به ثبت نام نشده بودند، نام نویسی خود را تکمیل کرده اند، اما برخی دیگر از زائران اربعین که در سامانه سماح قبل از اعمال تغییرات ثبت نام کرده بودند، امکان مشاهده تقاضا و کارت زائر را ندارند.

16 مرداد ثبت نام کردم و پول بیمه را هم دادم، الان چرا می زند ثبت نام نکردی؟ چرا باید دوباره ثبت نام کنم؟ و من با سامانه قبلی برای گروه خود در مردادماه ثبت نام کردم بعد الان دیگه سامانه جدید هیچ خبری ازش نیست و منم هزینه بیمه را پرداخت کردم.

در سامانه جدید باید دوباره ثبت نام کنم؟ این ها تنها بخشی از مشکلات زائران برای ثبت نام در سامانه سماح است.

حمیدرضا محمدی، دبیر کمیته ثبت نام و اعزام ستاد مرکزی اربعین می گوید: در سامانه سماح که با تغییراتی نسبت به سایت قبلی در دسترس قرار گرفته است، افرادی که پیش از بالا آمدن نسخه فعلی ثبت نام و هزینه بیمه را نیز پرداخت کرده بودند، نیازی به مراجعه مجدد یا حتی بررسی ثبت نام ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات و شرایط ثبت نام در سامانه سماح جدید

جزییات و شرایط ثبت نام در سامانه سماح جدید