مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 18:352023-09-03اقتصادي

خرید از میادین میوه و تره بار آنلاین می شود


قرار است شهرداری تهران، سامانه فروش میوه و تره بار غیرحضوری را در سطح مناطق راه اندازی کند تا دیگر مجبور نباشیم برای خرید از این میدان ها کلی راه برویم یا مایحتاجمان را از جایی دیگر و گران تر بخریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از همشهری آنلاین، درست است که در این دوره و زمانه خیلی از خریدهایمان را اینترنتی و فقط از طریق تلفن همراه مان انجام می دهیم، اما اگر بخواهیم کمی به صرفه تر خرید کنیم، معمولا چرخ دستی خریدمان را برمی داریم و راهی میدان میوه و تره بار شهرداری می شویم که هم قیمت هایش منصفانه است و هم محصولاتش مرغوب.

اگر شانس یارمان باشد، یکی از این بازارها در محله مان یافت می شود وگرنه باید بکوبیم و به چند خیابان آن طرف تر برویم و خرید کنیم.

همه اینها را گفتیم که یک خبر خوب بدهیم؛ اینکه قرار است شهرداری تهران، سامانه فروش میوه و تره بار غیرحضوری را در سطح مناطق راه اندازی کند تا دیگر مجبور نباشیم برای خرید از این میدان ها کلی راه برویم یا مایحتاجمان را از جایی دیگر و گران تر بخریم.

این طرح علاوه بر اینکه کار شهروندان را برای خرید سهل تر می کند، باعث تعادل قیمت در تهران و ایجاد رقابت خواهد شد که باز هم به نفع مردم است.

ضمن اینکه قیمت ها در تمامی بازارها و میادین میوه و تره بار مصوب است و تخلفی دراین زمینه صورت نمی گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید از میادین میوه و تره بار آنلاین می شود

خرید از میادین میوه و تره بار آنلاین می شود