مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 شهریور 1402 ساعت 15:102023-09-14حوادث

یک هکتار از جنگل های بازفت در آتش سوخت


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری با اشاره به آتش سوزی یک هکتار از جنگل های منطقه بازفت در روز گذشته و شناسایی4 درخت آسیب دیده تا کنون، - اصغر احمدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، با اشاره به آتش سوزی بخشی از جنگل های زاگرس در منطقه بازفت، گفت: روز گذشته حوالی ساعت 9 صبح گزارشی مبنی بر آتش سوزی بخشی از جنگل های منطقه بازفت به منابع طبیعی و آبخیزداری داده شد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری، افزود: بعد از اعلام گزارش با همکاری نیرو های مردمی، همیاران طبیعت و نیرو های منابع طبیعی توانستیم حریق را کنترل و آن را مهار کنیم.

احمدی با اشاره به اینکه طی این آتش سوزی یک هکتار از سطح زیر آشکوب جنگل های منطقه دچار حریق شده و چهار درخت آسیب دیده تا کنون شناسایی شده اند، بیان کرد: علت آتش سوزی مشخص نشده و در دست پیگیری است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از مردم و همیاران طبیعت درخواست می کنیم در صورت بروز هرگونه آتش سوزی با شماره تماس های 1504 و یا 139 جهت گزارش تماس بگیرند.

گفتن است؛ منطقه جنگلی بازفت با 53 هزار هکتار وسعت، از مقاصد طبیعت گردی و جاذبه های گردشگری استان چهارمحال و بختیاری است.

 ذخیره گاه جنگلی پهنوس با وسعت 400 هکتار ازجمله جنگل ها با گونه درختان نارون و بلوط ایرانی می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک هکتار از جنگل های بازفت در آتش سوخت

یک هکتار از جنگل های بازفت در آتش سوخت