مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 شهریور 1402 ساعت 16:102023-09-16اقتصادي

لغو یکباره و عجیب تصمیم اتخاذ شده برای نجات «پگاه» با واسطه فراقانونی!


وضعیتی که تنها یکی از نتایج نامطلوب آن، عدم تعیین تکلیف و پیگیری نکردن حقوق تضییع شده شرکت در واردات تلیسه ها از یک شرکت موهوم در آلمان است که موجب شده بالغ بر 3 میلیون یورو از جیب بازنشستگان برود و تلف گردد و در نهایت کار به جایی برسد که ناامیدی بر کل مجموعه .

- در شرایطی که بعد از مماشات بسیار، بالاخره تصمیمی در راستای اصلاح یک مشکل بزرگ در زیرمجموعه هلدینگ پگاه اتخاذ شده و در مسیر اجرا قرار داشت، به ناگاه همه چیز کان لم یکن گردید تا این سوال به وجود آید که براستی نهاد های نظارتی چه زمانی دست به کار خواهند شد؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، شرکت بازرگانی پگاه که از زمان تشکیل، در جایگاه راهبردی صادراتی و خط مقدم تامین مواد اولیه و ماشین آلات برای مجموعه شرکت های تولیدی پگاه قرار داشت، از دو سال گذشته تا کنون در مسیر انحراف از وظیفه ذاتی و خروج از مسئولیت های تخصصی خود قرار گرفته است تا جایی که به کل از ساختار تشکیلاتی، وظایف و تعهدات سازمانی این مجموعه حذف گردیده است.

دلیل این فاجعه زیانبار حضور فردی غیرمتخصص و ناآگاه به امور بازرگانی بین المللی به عنوان مدیرعامل این شرکت است که با فشار و لابی یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به مجموعه پگاه تحمیل و به رغم چندین مرتبه تصمیم مجموعه به برکناری وی، با حمایت های فراقانونی فرد مورد اش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لغو یکباره و عجیب تصمیم اتخاذ شده برای نجات «پگاه» با واسطه فراقانونی!

لغو یکباره و عجیب تصمیم اتخاذ شده برای نجات «پگاه» با واسطه فراقانونی!