مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 11:552023-09-13اقتصادي

لغو مرخصی مدیران استان مرکزی تا هزینه کرد کامل اعتبارات تملک دارایی


استاندار مرکزی با انتقاد از بی توجهی برخی دستگاه ها به هزینه کرد اعتبارات تملک دارایی گفت: با توجه به اندک فرصت باقی مانده، و به منظور هزینه کرد اعتبارات تملک دارایی در استان از هفته گذشته مرخصی همه مدیران را لغو شده و تا زمانی که حساب مانده وجود دارد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، فرزاد مخلص الائمه صبح امروز در نشست اعضای شورای برنامه ریزی استان مرکزی اظهار کرد: در ایام اربعین حسینی موکب داران استان با برپایی 31 موکب در داخل استان و 55 موکب در خاک عراق و 72 موکب در مسیر پیاده روی جاماندگان اربعین در اراک خدمات بسیار ارزشمند و با کیفیتی به زائران  ارائه دادند و اربعین متفاوتی نسبت به سال های گذشته رقم زدند.

وی در ادامه با اشاره به طرح هادی روستایی تصریح کرد: بحث توسعه روستاها یکی از مطالبه جدی از سوی روستاییان است که به شدت مطالبه می شود، لازم است با توجه به اعتبارات خوبی که برای اجرای طرح های بازنگری طرح های هادی روستایی اختصاص یافته، با جدیت زمینه تحقق این مطالبه فراهم شود.

استاندار مرکزی با اشاره به طرح توانمندسازی، کارآفرینی و مردم پایه گفت: طرح توانمندسازی کارآفرینی مردم پایه در روستاها با عنوان برنامه تکام اجرایی شده است  که دولت به شدت بر اجرای درست و صحیح آن تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لغو مرخصی مدیران استان مرکزی تا هزینه کرد کامل اعتبارات تملک دارایی

لغو مرخصی مدیران استان مرکزی تا هزینه کرد کامل اعتبارات تملک دارایی