مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 شهریور 1402 ساعت 13:452023-09-08سياسي

اعزام 50 دستگاه اتوبوس از گیلان به مرز مهران


غلامعلی نیک فهم امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با بیان اینکه اعزام زوار از گیلان به مرز مهران و دیگر مرزهای کشور عراق از جمله خسروی و باشماق برای حضور در پیاده روی اربعین بدون هیچ مشکلی انجام شد، اظهار کرد: طی سه ماه گذشته جلسات متعددی در ستاد اربعین استان برگزار و تمامی تمهیدات در خصوص اعزام زوار از گیلان به مرزهای چهارگانه عراق برای حضور در پیاده روی اربعین انجام شده بود.

وی با اشاره به دستور معاون نخست رییس جمهور در خصوص اعزام 30 دستگاه اتوبوس به مرز مهران برای بازگشت زائران اربعین حسینی گفت: پس از ابلاغ دستور معاون نخست رییس جمهور، روز گذشته 50 دستگاه اتوبوس از گیلان به مرز مهران اعزام شدند.

  مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان همچنین از بازگشت 30 دستگاه اتوبوس به این استان از مرز مهران خبر داد و افزود: از روز گذشته هم 30 دستگاه اتوبوس زائران گیلانی از مرز مهران به استان خود منتقل شدند و 50 دستگاه هم در مرز حضور دارند.

  نیک فهم با تاکید بر رعایت فاصله زمانی برای بازگشت زائران اربعین بیان کرد: اتوبوس های اعزامی در فاصله زمانی نیم الی یک ساعته به استان گیلان اعزام می شوند که این امر به دلیل جلوگیری از ترافیک در جاده منتهی به مرز مهران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 50 دستگاه اتوبوس از گیلان به مرز مهران

اعزام 50 دستگاه اتوبوس از گیلان به مرز مهران