مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 15:552023-09-11بين الملل

شیخ الازهر: آتش زدن کلیساها با جرم آتش زدن قرآن برابری می کند


شیخ الازهر تاکید کرد که اگر حمایت برخی از دولت ها از اقدام تحریک آمیز آتش زدن قرآن نباشد، حوادث آتش زدن قرآن در کشورهای غربی یک اقدامات فردی نسنجیده است.

- شیخ الازهر تاکید کرد که اگر حمایت برخی از دولت ها از اقدام تحریک آمیز آتش زدن قرآن نباشد، حوادث آتش زدن قرآن در کشورهای غربی یک اقدامات فردی نسنجیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد الطیب، شیخ الازهر در سخنرانی خود در نشست بین المللی برای صلح در آلمان گفت: ما در شرق، حوادث سوزاندن قرآن کریم در برخی کشورهای غربی را یک عمل فردی نسنجیده می دانیم که بیانگر خلق و خوی انحرافی شخصی یا یک بیماری عصبی است.

در خبرها می آید که برخی دولت ها از این اقدام تحریک آمیز علیه دو میلیارد نفری که به این کتاب شریف احترام می گذارند، تحت عنوان آزادی بیان حمایت می کنند.

وی گفت، این یک بی اعتنایی ساده لوحانه به خردها و آنچیزی است که بشریت از تمایز قاطع بین آزادی بیان و آزادی هرج و مرج برای تعدی به دیگران و مقدسات آنها شناخته است.

وی تاکید کرد: مسلمانان و در رأس آنها الازهر الشریف با جنایت آتش زدن و تخریب کلیساها در پاکستان مخالف هستند و الازهر در بیانیه خود اعلام کرد که جرم آتش زدن کلیساها برابر با جرم سوزاندن قرآن از لحاظ گناه و تجاوز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیخ الازهر: آتش زدن کلیساها با جرم آتش زدن قرآن برابری می کند

شیخ الازهر: آتش زدن کلیساها با جرم آتش زدن قرآن برابری می کند