مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 19:552023-09-17سياسي

سوال از وزیر کار درباره سودآور نبودن پالایشگاههای زیر مجموعه


نماینده ملایر در مجلس از سؤال از وزیر کار درباره استفاده بهینه و نگاه راهبردی به حوزه انرژی خبر داد و گفت : پالایشگاه هایی که مربوط به این وزارتخانه است باید سودآورترین پایشگاه های کشور باشد.

- هادی بیگی نژاد نماینده ملایر در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه توانا در خصوص سوال خود از سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که بعدازظهر دوشنبه در جلسه کمیسیون انرژی مجلس مطرح می شود، گفت : وزارت نفت دارای مجموعه ای تحت عنوان شرکت ملی پتروشیمی است و نگاه ما در ابتدا بر این است که تمامی پتروشیمی های موجود در کشور ذیل آن ها تعریف شده اند اما زمان پیگیری متوجه واگذاری آن ها به مجموعه های شبه دولتی می شویم.

وی با بیان اینکه صندق های بازنشستگی کشوری نمونه ای از مجموعه های شبه دولتی است، افزود: این مجموعه با جمع آوری منابع مالی از مردم، یک مجموعه پتروشیمی در کشور احداث می کند و بعد از احداث تمایل به فعالیت های اقتصادی داشته تا بتواند به بازنشستگان از این طریق حقوق پرداخت کند.

نائب رییس کمیسیون انرژی با اشاره به مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان یکی از بزرگترین مجموعه ها در حوزه پتروشیمی و پالایشگاهی، اظهار کرد: در کشور ما حوزه نفت و گاز و ذیل آن پتروشیمی و پالایشگاه یک صنعت ثروت آفرین ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوال از وزیر کار درباره سودآور نبودن پالایشگاههای زیر مجموعه

سوال از وزیر کار درباره سودآور نبودن پالایشگاههای زیر مجموعه