مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 14:402023-08-28اقتصادي

33 گروه همیار بانوان در مازندران فعالیت می کنند


مدیرکل بهزیستی مازندران از فعالیت 33 گروه همیار بانوان با 133 عضو در استان خبر داد و گفت: توانمندسازی بانوان سرپرست خانوار از برنامه های حمایتی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فریبا بریمانی ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران در خصوص برنامه توانمندسازی گروههای همیار زنان سرپرست خانوار گفت: در راستای حمایت های مادی و معنوی، بازتوانی، قادرسازی و افزایش سطح توانمندی بانوان سرپرست خانوار، اجرای برنامه گروه های همیار بانوان سرپرست خانوار یکی مهمترین برنامه های حمایتی سازمان بهزیستی است.

وی افزایش سطح درآمد اعضا در کنار سایر برنامه های توانمندسازی که منجر به ارتقا سطح و کیفیت زندگی این بانوان می شود را از مزیت های طرح برشمرد و تصریح کرد: گروه های همیار بانوان از نظر هدف، استعداد و علایق دارای اشتراکاتی هستند که با تسهیلگری مددکار به صورت داوطلبانه عضو گروه می شوند.

آنها با برنامه ریزی دور هم جمع شده تا با استفاده از پتانسیل کار گروهی و گفتگوهای منظم و متمرکز بر مشکلات مشترکشان غلبه کرده و به هدف اصلی این برنامه که؛ توانمندی روانی- اجتماعی-فرهنگی و اقتصادی می باشد دست یابند.

بریمانی ادامه داد: در همین راستا بهزیستی مازندران برای توانمندسازی این گروهها اقدام به برگزاری دور های آموزشی مهارتهای زندگی از جمله؛ خودآگاهی، کنترل خش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

33 گروه همیار بانوان در مازندران فعالیت می کنند

33 گروه همیار بانوان در مازندران فعالیت می کنند