مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 14:452023-08-24اجتماعي

روزانه 7000نفر به مرکزصدورگذرنامه اربعین درخوزستان مراجعه می کنند


معاون فرهنگی و اجتماعی فرمانده انتظامی خوزستان گفت: در حال حاضر میزان مراجعه مردم به مرکز صدور گذرنامه استان به صورت روزانه بین 6 - 7 هزار نفر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ حکیم عبداللهی ظهر امروز پنجشنبه در گفت وگویی رسانه ای اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به روز اربعین حسینی آمار جمعیت متقاضیان صدور گذرنامه در استان خوزستان برای زیارت اربعین حسینی روز به روز در حال افزایش است.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرمانده انتظامی خوزستان افزود: در حال حاضر میزان مراجعه مردم به مرکز صدور گذرنامه استان به صورت روزانه بین 6 - 7 هزار نفر است.

وی در خصوص تنوع خدمات اداره گذرنامه به زائران اربعین حسینی گفت: خدمات مختلفی در حوزه گذرنامه از قبیل ثبت درخواست گذرنامه زیارتی، درج برچسب بر گذرنامه های که 2 سال منقضی شده اند، رسیدگی به مشکل افراد ممنوع خروج، اعلام بارکد پستی گذرنامه، رفع کلیه نواقص گذرنامه و… برای مراجعان انجام می شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرمانده انتظامی خوزستان تصریح کرد: متقاضیانی که به صورت حضوری در محل گذرنامه استان اقدام به ثبت گذرنامه زیارتی کنند، گذرنامه آن ها در کمتر از سه روز چاپ و به اداره اماکن تحویل متقاضی داده می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزانه 7000نفر به مرکزصدورگذرنامه اربعین درخوزستان مراجعه می کنند

روزانه 7000نفر به مرکزصدورگذرنامه اربعین درخوزستان مراجعه می کنند