مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 12:052023-09-04پزشكي

ارائه خدمات درمانی هلال احمر به بیش از 57 هزار زائر در مرز مهران


مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام گفت: بیش از 57 هزار زائر تاکنون از خدمات مختلف درمانی این جمعیت در شهر مرزی مهران بهره مند شده اند .

- غلامرضا علیمحمدی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام، صبح دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: بیش از 57 هزار زائر تاکنون از خدمات مختلف درمانی این جمعیت در شهر مرزی مهران بهره مند شده اند.

  وی افزود: از این تعداد 21 هزار و 260 نفر از خدمات درمان سرپایی، 3 هزار نفر بستری موقت در درمانگاه هلال احمر در مرز مهران و 32 هزار و 600 نفر نیز از خدمات رایگان تست قند خون و فشار خون این جمعیت برخوردار شده اند.

  مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام با اشاره به اینکه تعداد حوادث امدادرسانی شده زائران توسط این جمعیت 35 مورد بوده است اعلام کرد: همچنین خدمات درمانی و امدادی این جمعیت به زائران حسینی در مرز مهران از طریق مجموعه یک هزار و 100 متری این جمعیت که طی 2 ماه در مرز راه اندازی شده و همچنین 2 بیمارستان سیار ارایه می شود.

  علیمحمدی گفت: به منظور تسریع در روند امداد رسانی در مهران 2 فروند بالگرد امداد هوایی مستقر شده تا در صورت بروز حوادث جاده ای روند انتقال مصدومان در سریع ترین زمان ممکن انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات درمانی هلال احمر به بیش از 57 هزار زائر در مرز مهران

ارائه خدمات درمانی هلال احمر به بیش از 57 هزار زائر در مرز مهران