مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 22:552023-08-28سياسي

تاریخ دادگاه ترامپ امروز اعلام می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، یک قاضی فدرال در «واشنگتن دی سی» پایتخت ایالات متحده آمریکا، امروز (دوشنبه) در خصوص زمان تشکیل دادگاه «دونالد ترامپ» رییس جمهور پیشین ایالات متحده در ارتباط با پرونده مرتبط با انتخابات ریاست جمهوری 2020 که .

- قاضی فدرال واشنگتن دی سی امروز (دوشنبه) در صدد است، تاریخ برگزار دادگاه دونالد ترامپ را اعلام کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، یک قاضی فدرال در واشنگتن دی سی پایتخت ایالات متحده آمریکا، امروز (دوشنبه) در خصوص زمان تشکیل دادگاه دونالد ترامپ رییس جمهور پیشین ایالات متحده در ارتباط با پرونده مرتبط با انتخابات ریاست جمهوری 2020 که توسط جک اسمیت بازرس ویژه مطرح شده است، تصمیم گیری می کند.

شبکه سی بی اس نیوز گزارش کرد که حکم امروز دادگاه فدرال ح زمینه را برای اولین مورد از چهار پرونده جنایی در حال رسیدگی رییس جمهور سابق فراهم می کند.

دادستان ها و وکلای ترامپ در آستانه جلسه دادگاه، تاریخ هایی را برای تشکیل دادگاه ترامپ پیشنهاد کرده اند که هر دو زمان قبل و بعد از انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا را دربرمی گیرد.

تیم اسمیت از تانیا چوتکان قاضی منطقه ای در پرونده های دادگاه درخواست کرده است که فرایند رسیدگی به پرونده ترامپ را در ژانویه 2024 آغاز کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاریخ دادگاه ترامپ امروز اعلام می شود

تاریخ دادگاه ترامپ امروز اعلام می شود