مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 07:402023-09-02ورزشي

مظفری زاده: علت اصلی عدم نتیجه گیری تراکتور تغییرات گسترده بازیکنان بود


مدیر تیم فوتبال تراکتور، تغییرات گسترده بازیکنان را، اصلی ترین دلیل نتایج ضعیف این تیم قلمداد کرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر تیم فوتبال تراکتور، تغییرات گسترده بازیکنان را، اصلی ترین دلیل نتایج ضعیف این تیم قلمداد کرد.

سعید مظفری زاده در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: تمرینات پرنشاط و خوبی را در طی روز های اخیر برگزار کرده ایم و آماده تقابل با استقلال خوزستان هستیم.

وی افزود: تغییرات گسترده نفرات در تیم، اصلی ترین علت عدم نتیجه گیری در ابتدای فصل بود، بازی به بازی بهتر می شویم، امیدوارم با گذر زمان روند روبه رشدمان ادامه دار باشد و بتوانیم نتایج ابتدای فصل را جبران کنیم.

مظفری زاده در رابطه با گلزنی رضا عبدی در اولین بازی برای تراکتور گفت: خیلی خوشحالم که عبدی توانسته در کوتاه ترین زمان ممکن خودش را با تیم هماهنگ کند، حضور این بازیکن در بازی مقابل استقلال خوزستان به نظر کادرفنی بستگی دارد.

مدیر تراکتور در خصوص غایبان این تیم در بازی با استقلال خوزستان گفت: بهزاد سلامی و محمد نادری به علت مصدومیت در این بازی حضور ندارند.

وی در رابطه با فیفا دی پیش رو و تعطیلی مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران متذکر شد: کار و هدف ما کاملاً مشخص است، تعطیلات طولانی مدت را دوست نداریم، معتقدم هر تعطیلی باعث ایجاد وقفه می شود، اما به هر حال باید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مظفری زاده: علت اصلی عدم نتیجه گیری تراکتور تغییرات گسترده بازیکنان بود

مظفری زاده: علت اصلی عدم نتیجه گیری تراکتور تغییرات گسترده بازیکنان بود