مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 11:152023-09-20اقتصادي

امضای قرارداد توسعه یکپارچه میدان مشترک آزادگان تا یک ماه آینده


مدیر سرمایه گذاری شرکت ملی نفت ایران با اشاره به اینکه برای تشکیل شرکت دشت آزادگان اروند با مشارکت هشت بانک و دو شرکت اکتشاف و تولید ایرانی با هدف توسعه یکپارچه میدان مشترک نفتی آزادگان تفاهم نامه ای امضا شد، - مدیر سرمایه گذاری شرکت ملی نفت ایران با اشاره به اینکه برای تشکیل شرکت دشت آزادگان اروند با مشارکت هشت بانک و دو شرکت اکتشاف و تولید ایرانی با هدف توسعه یکپارچه میدان مشترک نفتی آزادگان تفاهم نامه ای امضا شد، گفت: این شرکت با سرمایه گذاری 7 میلیارد دلاری ایجاد شده و قرارداد آن تا یک ماه آینده امضا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فریدون کردزنگنه امروز در نشست هم اندیشی شرکت ملی نفت ایران با شرکت های بیمه ای با اشاره به اینکه رشد و توسعه اقتصادی هر کشور در گرو مدیریت مطلوب پروژه هاست، اظهار کرد: صنعت نفت به عنوان بازوهای اقتصادی کشور، طرح های آن نیاز به تأمین مالی مناسب و بهینه دارد.

وی با بیان اینکه در سال های اخیر به دلیل تحریم، سرمایه گذاری خارجی محدود شده است، افزود: در جریان توسعه شرکت ملی نفت حداکثر تلاش را برای استفاده از توان داخلی برای اجرای پروژه ها داشته است.

مدیر سرمایه گذاری و کسب وکار شرکت ملی نفت ایران با بیان اینکه شرکت ملی نفت همسو با اجرای سیاست های دولت سیزدهم مبنی بر بهره گیری از منابع خدادادی کشور در جه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای قرارداد توسعه یکپارچه میدان مشترک آزادگان تا یک ماه آینده

امضای قرارداد توسعه یکپارچه میدان مشترک آزادگان تا یک ماه آینده