مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 18:112023-09-18اقتصادي

صدور کیفرخواست برای نمایندگی کلاهبردار سایپا در قم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام و المسلمین غریب دادستان عمومی و انقلاب قم از رسیدگی و صدور کیفرخواست پرونده کثیرالشاکی با عنوان کلاهبرداری از طریق فروش خودرو در یکی از نمایندگی های شرکت خودرو سایپا خبر داد و گفت: متهم تحت نمایندگی مجاز شرکت سایپا با وعده واگذاری بعضی خودروهای محصول این شرکت بدون ثبت نام در سایت یکپارچه خودرو از بیش از 40 نفر از متقاضیان خرید خودرو مبلغ بیش از 115 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین غریب اظهار داشت: با وصول شکایات مردمی به دادستانی استان از یک نمایندگی شرکت سایپا مبنی بر کلاهبرداری، پرونده برای تحقیق در شعبه 7 بازپرسی دادسرای قم تشکیل و با صدور دستورات قضایی فروش خودرو توسط این نمایندگی تعلیق و مدیر آن بازداشت شد.

دادستان قم با بیان اینکه این نمایندگی با ادعای تحویل برخی خودروهای شرکت سایپا در خارج از ضوابط ثبت نام از هر یک از شکات مبالغی به میزان 180 میلیون تا یک میلیارد تومان دریافت کرده است گفت: متهم حواله هایی با مهر نمایندگی سایپا و امضای خود تحویل شکات داده است که باعث جلب اعتماد مشتریان و واریز وجوه قرارداد شده است.

این مقام قضایی با اشاره به اینکه این نمایندگی اساسا امکان تحویل خودرو خارج از سایت یکپارچه را نداشته و بنابراین قادر به تحویل خودروها د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور کیفرخواست برای نمایندگی کلاهبردار سایپا در قم

صدور کیفرخواست برای نمایندگی کلاهبردار سایپا در قم